ramki do tablic rejestracyjnych

Szukasz pomysłu, by promować swoją firmę w niebanalny sposób, a przy tym w pełni skutecznie i tanio? Musisz pamiętać, że najlepsze efekty osiągniesz, jeśli będziesz działać na kilku płaszczyznach jednocześnie. Okazuje się, że same ulotki nie wystarczą, by wzbudzić zainteresowanie potencjalnych odbiorców. Dokładnie tak samo będzie z każdą inną formą reklamy bez względu na to, jaki format wybierzesz.

Z powodzeniem udaje się jednak dobrać takie elementy strategii, które będą tworzyć spójną całość i razem pracować na większe zyski prowadzonej działalności. Jednym z lepszych pomysłów na niedrogą reklamę jest ta zewnętrzna, na mobilnym nośniku, czyli na samochodzie.

Dlaczego coraz więcej firm wybiera właśnie reklamę na samochodzie? Taki przekaz jest najbardziej opłacalny, kiedy przedsiębiorstwo posiada rozbudowaną flotę aut. Dzięki temu zwiększa zasięgi dotarcia do potencjalnych odbiorców. Taka reklama przestaje być już jedynie lokalna, wiele zależy jednak od częstotliwości i tras, jakie przemierzają służbowe auta. Tutaj wyróżnia się nie tylko forma reklamy w postaci naklejek na szybach, ale również ta, która wykorzystuje ramki do tablic rejestracyjnych. To na nich można umieścić hasło reklamowe, logotyp firmy albo dane teleadresowe. Przekaz nie jest nachalny, nie rozprasza, ale jednak jest zauważalny – każdy kierowca musi patrzeć na pojazd jadący przed nim. Co ważne, ramki tablicy rejestracyjnej to mały wydatek, porównując działania reklamowe w postaci innych formatów zewnętrznych. To też jednorazowa inwestycja, która jest skuteczna przez długi czas, osiąga znaczne zasięgi, a przede wszystkim jest w pełni akceptowana przez przyszłych klientów.

Reklama na samochodzie doskonale uzupełnia przekaz reklamowy w postaci materiałów typu POS, ewentualnie reklamy w mass mediach oraz reklamy w miejscu sprzedaży. Najlepiej stosować ją w ramach uzupełnienia, a nie jako główną formę dotarcia do potencjalnych klientów z informacją o usługach czy produktach.

[Głosów:0    Średnia:0/5]